duminică, 9 februarie 2014

Brăţară - mărţişor

   Se apropie primăvara, anotimpul meu iubit ( anotimpul în care m-am născut)! Odată cu ea natura reînvie, iar în sufletele oamenilor apare o bucurie nemărginită.  În ţara noastră există o tradiţie frumoasă şi anume cu ocazia sosirii primăverii se poartă mărţişorul, un obiect de podoabă confecţionat din două fire: alb şi roşu. Femeile şi fetele primesc mărţişoare şi le poartă pe durata lunii martie, ca semn al sosirii primăverii. Culoarea  roşie simbolizează dragostea către frumos, iar cea albă - puritatea, inocenţa.
   Cu această ocazie am croşetat un mărţişor sub formă de brăţară pe care am să-l dăruiesc unei persoane dragi. 



Brăţara e prevăzută cu o cheotoare şi un nasture, ca sistem de închidere.



Iată şi schema după care am îndeplinit-o:



 Am profitat de zăpada de afară şi am facut cîteva poze, iată ce s-a primit:


Acum croşetez alţi mărţişori şi în timpul apropiat am să-i postez pe blogul meu. Aştept aprecierile voastre!

Un comentariu:

  1. Buna ziua.Puteti posta cateva elemnte de inceput pentru bratara pentru ca nu reusesc sa inteleg schema.poate e simplu. multumesc mult anticipat.

    RăspundețiȘtergere