miercuri, 15 aprilie 2015

Geantă croșetată

   Salut! De data aceasta am croșetat o geantă de culoare alb - crem, pe care a primit-o în dar sora mea. Sursa de inspirație am gasit-o pe un blog italian, iată likcul. Iată cum arată geanta:


 Am croșetat 13 pătrate pe care le-am unit între ele, schema pătratului o GĂSIȚI AICI. Mînerele le-am croșetat îndeplinind piciorușe fără jateu, le puteți face la dorință mai late sau mai înguste. Floricica o realizați conform diagramei pe care o GĂSIȚI AICI.



Este o geantă cu care poți merge la shoping sau la plajă, încăpătoare și care nu se va demoda niciodată! În cazul în care ești în cautarea genții ideale atît pentru o zi la piscină, cît și pentru un outfit de zi, optează pentru o astfel de  geantă croșetată. 


Alte genți croșetate de mine GĂSIȚI AICI.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu