luni, 30 martie 2015

Căciulă croșetată

   Bună! E martie, e primăvară, afară se încălzește, însă totuși bate vîntul și putem răci ușor. Pentru a evita aceste mici neplăceri de sănătate ar fi bine să purtăm totuși niște căciulițe mai subțiri de primăvară pe acest timp amăgitor. Eu de felul meu sunt friguroasă, așa că mi-am croșetat o căciulă de culoare maro în combinație cu verde închis și gri. Mai jos veți vedea două căciule croșetate, cea de-a doua, de culoare neagră este pentru o rudă.



Căciula e compusă din trei părți: partea de bază, cea superioară, e croșetată după schema pe care o GĂSIȚI AICI. Partea din mijloc e alcătuită din 7 pătrate unite între ele, diagrama o GĂSIȚI AICI. Și partea de jos - elasticul l-am croșetat după schema de mai jos:




   Am utilizat cîrligelul nr. 3,5 și fire de acril. Alte căciule croșetate de mine GĂSIȚI AICI.




   Sper că va plăcut! Vă doresc succese, multă inspirație și realizări frumoase! Pe curînd!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu