joi, 15 ianuarie 2015

Mărțișor croșetat

   Bună! De data aceasta am o postare pe care am pregătit-o de mult timp, căutînd prin pozele mai vechi din compiuter am dat peste pozele pe care le veți vedea mai jos și uitasem de ele.
   Este o brățară - mărțișor cu ornament în formă de 8.



      Pentru cei interesați cum se face, am utilizat următoarea diagramă:


E o brățară drăguță, care va fi cadoul ideal pentru o doamnă sau domnișoară de 1 martie!



   Alte mărțișoare confecționate de mine găsiți aici: http://crosetezpentrusuflet.blogspot.com/search/label/M%C4%83r%C5%A3i%C5%9Foare

4 comentarii:

  1. Puteti, sa faceti si un tutorial ...cum faceti aceasta bratara?

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu inteleg un lucru :( cum se unesc acele cerculete intre ele?

    RăspundețiȘtergere
  3. E foarte simplu: se croșetează primul cerc de culoarea roșie, format din 30 piciorușe cu jateu, iar la urmatorul, cerc alb, facem 15 ochiuri și trecem șirul de ochiuri prin interiorul primului cerc roșu, apoi unim și croșetăm mai departe cele 30 de piciorușe cu jateu ș.a.m.d.

    RăspundețiȘtergere