luni, 26 ianuarie 2015

Fular infinity croșetat

  Salut! Fularul infinity numit și fularul circular, tubular sau snud, are menirea să ne dea un aspect mai stilat ținutei noastre, dar și să ne încălzească în iernile geroase. Este un accesoriu elegant, atractiv în care ne simțim destul de confortabil.
   Uite că am croșetat și eu unul, pentru care am ales nuanța maro.




   Schema după care am croșetat o găsiți mai jos:



   Este un fular plăcut la atingere și călduros. Poate fi purtat în diferite moduri: în jurul gîtului, pe cap sau poate lăsat să atîrne în jos redînd un aspect deosebit.



   Încă nu v-am molipsit de această frumusețe?! :) Vă îndemn să vă apucați de lucru, ce ziceți? Aștept cu mare plăcere comentariile și părerile voastre. Alte fulare croșetate de mine le găsiți accesînd lincul următor http://crosetezpentrusuflet.blogspot.com/search/label/Fulare%20%2F%20e%C5%9Farfe

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu