luni, 1 septembrie 2014

Husă pentru tabletă

   Salut! Iată că am apărut după o pauză mare în care am lipsit și nu am postat nimic pe blog; a fost din cauza unor defectiuni tehnice a compiuterului. Intre timp am mai meșterit cîte ceva și am să postez aici pentru cititorii mei fideli.
  Soțul i-a cumpărat fetiței noastre o tabletă și desigur eu i-am croșetat o husă de protectie.
  Iată cum arată husa:




De aici m-am inspirat. Am utilizat trei nuanțe de culori: maro, gri și verde.  Ca sistem de închidere am folosit un nasture mare prevazut cu o cheotoare croșetată în afară.


Este o husă simplă și comodă. Croșetînd-o am economisit bani si mi-am satisfacut pofta de creație. Sper ca va placut și vouă!

  Alte huse croșetate de mine găsiți aici.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu