marți, 5 noiembrie 2013

Despre mine



    Sunt o mămica de fetiță interesată de arta croșetatului. Cum am învățat?  Dragostea pentru croșetat mi s-a transmis de la bunica, dar prima dată mi-a pus cîrligelul în mîină profesoara mea de muncă (așa se numea pe atunci ora de educație tehnologică),   pe cînd aveam aproximativ 10 ani. În afară de orele de muncă de la școală, mai frecventam și ,,cercul de muncă’’ unde croșetam, brodam și împleteam. Am încetat să croșetez atunci cînd am mers la colegiu, apoi la facultate și apoi la serviciu. Fiind deja în concediu de maternitate am decis să-mi caut și eu o ocupație, căci acum e la modă ca mămicile care stau acasă cu bebelușii să facă lucruri handmade. După o pauză de aproximativ 15 ani am început din nou să croșetez.
     Am creat acest blog pentru a împărtăși arta croșetatului cu toți iubitorii de handmade. Aici voi posta creațiile mele croșetate, schemele modelelor realizate și sper  că veți găsi aici surse de inspirțtie și nu numai…
    
,,Fiecare creaţie e o mărturisire de sine, aşadar o bucurie’’ , suțtine Constantin Noica. Pentru mine croșetarea este un hobby relaxant, un nou mijloc de exprimare care în final îmi încîntă privirea. Pentru a realiza ceva trebuie să ai credință și încredere în forțele proprii, determinare , perseverență și dăruire!

     
  



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu